Sura miner & massa fika


Ja städade och städade och städade igår, jag hade inte tid med att gå ut och sola, hoppades istället på att det skulle vara lika fint idag. Förbannade mig ibland, kunde jag inte städat idag istället? Jag har dock haft tid för att fika i mängder för att fira Amanda.

Nu sitter jag här och förbannar mig själv för att jag inte städade idag istället, och tog vara på vädret igår, för idag, är det storm. Igen. Upptäckte därimot till min förvåning att jag blivit solbränd på min kropp, hallelujah! Nu snackar vi dock minimala mängder men en bikinirand är väl iallafall något? ;) Nu ska jag sätta mig och muttra över mitt dåliga val igår och fortsätta med städningen. Annars så tar jag mobilen och hoppas att det finns någon där ute som har lust att vara social med mig. Vi hörs!



Bilder ifrån dom senaste dagarna kommer, men jag vill inte bara slänga ihop några snabba bilder som jag har redigerat på två sekunder, ni får ett inlägg med massa bilder snart, håll ut! Sen ska jag nypa mig i skinnet och lägga ut lite recept här på bloggen, den har ju trots allt kategorin "Recept & Foto". För att sedan göra er extra nyfikna så håller jag på med en lite sommrigare profilbild och header! Håll ut mina kära vänner, håll ut! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0