Vi är som vi är, ganska lagom.


Jag vet inte om någon såg den reklamen, fast om ni inte gjorde det måste jag medge att det var bra gjort, men ni vet den där reklamen om att allt i sverige är lagomt? Reklam för McDonald's, Max eller bugerking, någonting med hamburgare iallafall. Poängen jag ville komma till var att därifrån kommer rubriken. Det var alldeles lagomt på cafét, jag som trodde att det skulle bli antingen eller, det blev väldigt skönt, folk som kom hela tiden men samtidigt hade vi tid att sitta ute i solen. Nu så har jag nyss duschat och sitter ute på altanen med min påbörjade bok, ska snart ta mig innåt för att göra en blåbärspaj, den jag pratade om förut. Sedan bjuds det på grillat och försk potatis, låter väldigt bra. Nej, nu ska jag ta och sätta fart. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0