Solen värmer skönt


att jag suttit hela dagen, förutom lektionerna, utomhus, är ju helt underbart! Vädret är på topp!

Precis som mitt humör, jag är hur glad som helst idag, fick känslan att springa över hela skolan och skrika idag ett flertal gånger. Allting är så bra just nu, förutom det att man bra gärna skulle vilja ha dom där shortsen och sen hitta den där perfekta skolavslutningsklänningen. Annars funderar jag skarpt på att sätta mig och fixa lite med kategorierna så nu får upp en ny meny del, nämligen resor. Gran Canaria bilderna ska upp innom kort! bara sisådär tre månader försenat, haha. Först väntar en dusch och sedan att fixa lite hemma, Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0