För en lång tid


Medans många är ute och - förhoppningsvis - skjuter älgar och - förhoppningsvis inte - fryser - sitter jag hemma i min varma säng och myser. Har laddat upp med kaffe och apelsin inför ett långt samtal med Maria om det självklara ämnet. Killar. Annars har jag fått reda på hur det gick på stavningsprovet, diskuterat våra svenska uppsatser - novellen - som vi tydligen fick betyg på, ojdå och avslutade skoldagen med amerikanska revolutionen. Det tog dock sin tid innan jag förstod att det faktiskt var amerikanska revolutionen vi pratade om. Nu ska jag återgå till Marias och min konversation, vi hörs!

Mums!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Amerikanska rev. kan din syster lära dig om! ;)

2011-10-10 @ 21:20:00
URL: http://amandanordstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0