Inte direkt rik


Blev inget av alternativen jag skrev att jag skulle göra förut. Började lite på bloggen, men jag kan fortfarande inte bestämma mig för vilken jag ska ha. Fast det lutar lite mer åt en av nog nu. Jag kan ju ta den andra som profilbild. Sedan kom jag på att det var onsdag och att jag skulle laga mat - japp, det är igång igen - så det andra fick vänta. Nu funderar jag på vad jag ska ha på mig imorgon, dreglar lite över Gina's ponchos, lite mer min stil än dom från H&M tror jag. Fast precis som förra året - Barcelona - så betalar vi ju helt själva allting, vilket betyder att jag måste spara, spara, spara! Pappa tar alla pengar innan jag hinner titta på dom, vilket betyder att jag lever ett gaanska fattigt liv framtills november. Sånt är livet. Nu ska jag göra någonting, haha, vi hörs!
.
Förlåt, men jag har inga bilder, okej, bilder på mig, men det har ni redan sett alltför många den senaste tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0