Mina allt, mina underbara


Otroligt hur underbara ett par tjejer kan vara, saknade Agnes, Ebba, Elin, Maria och Andréut som inte var där. Emmie gav mig order om att bli bättre på att blogga, ja, ska komma från rätt mun. Hon har inte bloggat sen... juli? Fast det är ju sant, jag borde bli bättre. I alla fall på bildfronten, Emmie "Alltså Ippa, vem vill se en bild på fåglar, seriöst?" Haha, ingen, högst troligtvis. Åt mat och sedan tog vi en promenad, mötte killarna och sedan pratade vi lite med dom. Sedan gick vi hem och åt muffins och pratade, fixade lite och efter ett tag lämnade några oss. Kvar blev jag, Andrea och Emmie. Emmie somnade ganska snabbt men jag och Andrea låg kvar och pratade om allt mellan himmel och jord - killar - innan vi också somnade. Nu på morgonen har vi bara ätit och sedan drog Andrea hem, Emmie stannade kvar och hjälpte mig att plocka undan. Sedan drog också hon hem, nu sitter jag här och ska kolla film med Amanda, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0