Helvetes väder


Försöker undvika att överhuvudtaget kolla ut och se den snötäckta marken och snön som yrar - ja, det är sant - utanför, blö. Det är för tusan påskafton imorgon! Nåja, dagen har varit ganska händelselös i det stora hela, fick en tidig påskpresent av U&M och samtidigt levererade dom bilderna till fotoväggen och dom andra bilderna. Glad tjej! Annars tog jag och Ulli en tripp in till Degerfors för att hämta lillasyster som har tillbringat sin dag med småkusinerna. Kollade på gamla inspelningar från när Wilma var så gott som nyfödd i morse tillsammans med David, åh herre min gud. Vill inte ens kommentera Amandas dans och än mindre min tandlösa käft. Fick ett gott skratt i alla fall! Nu ska jag börja fundera på hur jag vill ha fotoväggen och sedan umgås med släkten. Vi hörs!
Instagram i mitt hjärta - filippanordstrom heter jag där för er som vill följa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0