Lite borta


Uppdateringen är inte riktigt på topp känner jag men ni får stå ut. Var upptagen hela gårdagen med först skola, sen spelade vi in introt på filmen vi gör i skolan. Efter det grattade jag och Agnes mamma genom en toppsång - vi borde bli artister - och resten av dagen kollade vi musikaler - Moulin Rouge och Evita Péron - till Agnes stora glädje. Idag började vi på ytterligare en musikal som jag nyss - ensam - kollade klart på, Grease. Bakade också, var typ år sedan, it tasted good. Nu ska jag återgå till min plats i soffan och kolla himym, mor och far är borta ikväll så det är bara jag, Amanda, David och lillasyster, härligt! Vi hörs!

Gammal bild från arkivet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0