Överlycklig och kramsjuk


Haha, rubriken stämmer så bra just nu. Hittade dom perfekta skorna, och dom fanns - i min storlek!! Ska be pappa beställa dom så fort han kommer hem, inte en chans att jag låter dessa komma undan nu. Är kär i ett par skor. Total lycka. Ska passa på att kolla weheartit efter lite inspiration nu när jag är på så bra humör. Dessutom har jag städat klart mitt rum och pappa riktigt stannade upp och såg oerhört förvånad ut när han kom in i mitt rum. Tar det som ett bra jobbat. Totalt värdelös information. För att toppa glädjen är det ett nya avsnitt av revenge och unforgettable ikväll, gah. Livet leker. Vi hörs!
Haha, oj vad snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0