Upptagen


"Revenge bygger lörs på en av världens mest lästa äventyrsromaner, Greven av Monte Cristo (Alexander Dumas d.å.). Serien är skapad av Mike Kelley som tidigare jobbat med The O.C och One Tree Hill"
Inte konstigt att jag gillar både revenge och one tree hill, dessutom har jag en gång varit totalt beroende av The O.C. De har ju alla tre samma skapare, dock så är one tree hill den allra bästa av dom tre, den allra bästa av alla serier jag sett faktiskt. Nog om det, jag glömde bort att blogga igår, hade inte tid och glömde att mobilblogga i bilen, hemskt ledsen. Har varit ute nästan hela dagen idag och hjälpte till att städa trädgården efter vintern, var ute och gick med mor och syster i solen, härligt! Nu kollar jag revenge eftersom jag missade det i torsdags, så ska återvända till det och ta med mig min ben&jerrys, yummy! Vi hörs!
Bland det godaste livet har att erbjuda - filippanordstrom@instagram

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åhhh min absoluta favorit!!

2012-04-15 @ 21:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0