Inga bilder på denna dator, tjalala


 

Okej, jag uppdaterade inte igår, förutom det tidsinställda. Men jag hade en bra - eller ja, det var ju inte bra att det hände men - ursäkt, min dator mer eller mindre gick sönder igår. Alltså, jag kan använda den, men det ger ifrån sig oroväckande ljud och det ryker svart rök från hårddisken då och då så jag skippar helst. Lyckades i alla fall föra över alla bilder på den externa hårddisken - tackar faster för det, vet inte när jag hade skaffat en om jag inte hade fått den - så allt är ju rätt okej i alla fall. Nu kom mamma hem och sa att vi ska åka iväg och äta pizza på något ställe. Ungsbakad omtalad pizza som ska vara ybergod tydligen. Så vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0