Pågående nyheter


Har satt mig i soffan med the hunger games boken, den första i famnen och slukar varje ord som en hungrig varg typ. Det är tredje gången jag läser den och jag lovar, den blir bara bättre för varje gång. Vill egentligen fortsätta men tänkte uppdatera mig lite här på bloggen. Skolan har dragit igång på riktigt, hade So för första gången och våran solärare verkade inte finna det faktum att vi nyss kommit tillbaka från ett sommarlov som någon ursäkt till att börja med lite småprat och utdelning av mappar osv. Istället var det som att gå in på en helt vanlig lektion, likadant som i åttan. Den enda skillnaden är troligtvis bara att vi går i nian nu. Annars klarade vi av skoldagen relativt snabbt och åkte sedan med Robin och Agnes in till karlskoga för att inte göra så mycket. Umgås och dricka lyxshake - mintchokladen var makalöst god. Kom hem vid halv sju ungefär skulle jag tro och har inte gjort så mycket sen dess, ätit. Nu ska jag återgå till boken, vi hörs!
Osminkad och i allmänhet rätt ofixad, men jag ser - och var - glad ut! Från förra veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0