Så underdunderbart


Kom ut ur duschen för någon timma sen efter en 5 km lång springtur. Nu sitter jag invirad i den gosigaste filten och har bara myst. Pan Am börjar idag också, det har nog faktiskt redan börjat så ska skynda mig att skriva klart. Efter cirkus tre månader lyckades jag ta mig ut och springa igen, kändes helt underdunderbart. Nu ska jag ta på tvn och sen bara vara glad för imorgon är det fredag och vi slutar tidigt + helg på det. Vi hörs! 
Tyskland hade dom mest vackraste alléerna och jag ville bara stanna och ta kort på varenda en. Mor som har tagit denna utanför våran lägenhet!

Kommentarer
Postat av: Faster U

5km! Jag är impad Ippa! Bra jobbat!

2012-08-23 @ 22:10:56
Postat av: Amanda

Vilken fin syster jag har!

Svar: Måste säga att det har jag med!
filippadavida.blogg.se

2012-08-30 @ 21:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0