Efter är man så lycklig


Helt sjukt beroende av Grey's så ni fattar inte. Skulle kolla på det dag och natt om jag fick välja. Haha, nejdå. Fick stanna hemma från skolan igår eftersom jag var äckligt förkyld i söndags men mådde bättre igår så gick till skolan idag. Stannade kvar tills vi slutade men kom hem med en redig huvudvärk och fortfarande täppt i näsan. Får se om jag går till skolan imorgon. Annars är allt klart - var det ju i och för sig redan i fredags men - och betygen är satta, lyckligare än lyckligast över att jag faktiskt höjer mig i matte (!!) till ett B. Den ni. Fick förövrigt något ryck igår och städade min garderob, så nu är den mer städad än den någonsin varit. Men det känns så skönt efteråt, man blir så lycklig. Nu ska jag duka och sen är det mat, bäst att jag går och gör det direkt, vi hörs! 
Tumblr_m4jdo9mxef1r6kab2o1_500_large
Ögongodis på riktigt alltså, mmmh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0