Förkyldning blandat med allergi


Maria och jag sitter här och funderar på hur man kan börja ett inlägg. Denna inledning var det bästa vi kunde åstadkomma, det duger. I alla fall, vi sitter i soffan hemma hos mig och ska alldeles strax slå på ett avsnitt med Grey´s. Tror vi har klarat av snart en säsong det senaste dygnet, avsnitt efter avsnitt. Vill lite grann slå den som bestämmer att vi nu ska behöva vänta tills januari för att få se fortsättningen av säsong 9. Fy. Annars har jag tillbringat helgen med Maria och det har bjudit på en hel del skratt och för mig även en förkyldning blandat med allergi. Ingen trevlig blandning kan jag lova er. Nåja, snöstorm igår och förkyldning idag har även denna helg hindrat mig från att fotografera självporträtt och/eller landskap. Ska inte lova er något men förhoppningsvis kan jag fixa några kort nästa helg, om vädergudarna och alla andra gudar är på min sida. Haha, nej, nu har avsnittet laddat klart, vi hörs! 
Tänk så mycket man kan göra med en bild genom att bara trycka på en knapp. Bilden togs sista dagen på sommarlovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0