Vinnarna!


Helt otroliga bilder tar denna tjej! Jag kunde inte sluta kolla på dom, skärpan, ljuset, allt! Dessutom skriver hon riktigt intressanta inlägg. Grattis tjejen! (klicka på bilden för att komma till hennes blogg)

Även denna tjej tar riktigt snygga foton, skriver intressanta inlägg och ja, precis så som jag tycker en blogg ska vara! Grattis till dig med! (Klicka på bilden för att komma till hennes blogg)

Bilderna var sådär ljusa och fina som jag älskar när dom är, söta bilder och väldigt inspirerande, skriver intressanta inlägg om sin vardag, sådär att man vill bara fortsätta läsa, det är viktigt tycker jag! Grattis! (klicka på bilden för att komma till hennes blogg)

En tjej som tar väldigt fina bilder och skriver om hennes vardag, sockersöt är hon också. Riktigt intressant blogg! Grattis! (klicka på bilden för att komma till hennes blogg)

Denna tjej tar också superfina bilder, skriver intressanta saker om hennes vardag, bilderna är väldigt varierade och det gillar vi. Grattis! (klicka på bilden för att komma till hennes blogg)


Skulle ha viljat ha med alla som vinnare, men dom här ovanför var snäppet bättre, och då snackar vi små marginaler. Alla fem är fotobloggar, kanske hade varit någonting att varnat om, jag tycker att det är en självklarhet att lägga upp mycket bilder men det är klart att det inte är för alla! Hursomhelst tycker jag att det blir mer intressant att läsa då! Och ni som jag känner personligen, alla ni som var med, era bloggar läser jag varje dag, jag försöka dömma er som jag inte läst era bloggar förut, och ni ska veta att ni har grymt bra bloggar ni med! Allas bloggar var grymma, personliga och riktigt bra! Tack till alla som var med! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0