Häng på altanen hela kvällen lång


Härlig dag vi haft idag! Sol hela dagen lång och jag har varit inomhus stor del av den. Frivilligt. Solen gick i moln vareviga gång jag gick ut så tillslut gav jag upp och bakade en tårta. Browniebotten med hallonmousse och ett berg med hallon på det. Fast jag har faktiskt varit ute en del, badade för första gången i Sverige detta år - jag förstår vad ni tänker, hon bor vid vattnet och har inte badat förrän nu?! - ni tänker helt rätt! Jag har tyckt - och tycker fortfarande - att det är och har varit svinkallt i vattnet. Till kvällen fick vi besök och sen har vi grillat och ätit hela kvällen. Avslutade med min tårta och jag är mer än nöjd. Dom andra sitter kvar där ute men jag gick in och kollade 90210 istället. Ska fortsätta med det och beroende på vädret ska jag nog sätta mig ner och redigera bilderna från Stockholm. Nu kallar 90210, vi hörs! 
Mobilbild från hufvudstaden - filippanordstrom@instagram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0