Fullbokad helg


Fullbokad och fullbokad kanske är att ta i, men har rätt mycket jag vill göra och planerar att göra också för den delen. Om cirkus - detta insåg jag för ungefär 10 sekunder sedan - en kvart ska jag befinna mig i församlinghemmet för att öva igenom låtarna till avslutningen jag pratade om igår. Kom hem från däldenäs tidigare än jag förväntat mig så duschade och drog sedan med resten av familjen minus Amanda till en annan avslutning. Där var det lite aktiviteter, sång och filmvisning. Fick även information om däldenäslägret till sommarn, anmälde mig direkt och i år ska jag - hör och häpna - vara gruppledare. Mitt nionde år på det absolut bästa lägret - inte för att jag tror att någon missat att det är det eftersom jag jämt tjatar om det - can't wait! Nej, nu tickar klockan och jag har inte ens börjat fixa mig, paniik. Vi hörs!
Nu har hon åkt, lämnat vår kära by för att flytta till fjugesta, tack och lov för att hon går klart sjuan här men sen är hon borta. Åh jag vill inte ens tänka på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0