Ångest dygnet runt


Önskar jag bara kunde spola fram tiden tills den 21:a. Varför ska jag kunna kemi? Varför ska jag kunna fysik? Framför allt, varför måste vi ha prov i vartenda jäkla ämne? Bara tanken av alla dessa prov ger mig ångest. Nåja, goda nyheter i alla fall, gjorde ett bra matteprov - äntligen - och fick 37/40, nöjd. Annars borde jag plugga kemi, för vi har prov på fredag, men det får jag göra imorgon, till verkligen höja mig i kemi och biologi, för förra året kämpade jag men vi alla i klassen blev dåligt bedömda och klagade tills vi fick byta lärare. I år har vi bytt lärare men slutat 'kämpa' för dessa jäkla betyg. Nog om skolan och allt det där tråkiga. På fredag ska jag och några tjejer ur klassen bara ha det bra, bara vara tjejiga. Kommer bli bäst! Nu ska jag fortsätta prata med Maria så vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0