Det hinner hända så mycket


För exakt en vecka sen befann jag mig i en värld där jag studsade på rosa små fluffiga moln. Helt ärligt återgår jag till den världen så fort jag tänker på den 8 maj. 180 dagar kvar, typ. Egentligen 179 eftersom denna dag nästan är slut. I alla fall, vi lyckades få tag på biljetter och den 8 maj får jag se one direction live. Den ni. Hur som helst, måste väl säga att jag haft en ganska bra vecka ändå. Har varit rätt lättretlig - okej, väldigt - men skyller det på stress och - som i princip alla andra tjejer på denna jord - pms. Ska försöka kortfatta min vecka. I måndags filmade jag, Jennie, Agnes, Robin, Daniel och våran extrahjälp Maria till filmen vi gör i skolan. I tisdags spelade jag innebandy som aldrig förr, tyckte till och med att det var kul. På onsdagen sydde jag på klänningen jag gör till trivsel. Igår gick det mesta som jag ville. Jag hittade bra bakgrundsmusik till låten jag ska sjunga på trivsel. Jag hittade min skåpnyckel, som jag nästan mer eller mindre hade accepterat att jag tappat bort (jag som lyckats hålla koll på min nyckel sen sjuan, då jag hade ett mycket dåligt år). Sedan har vi ju idag! Skolan stressade sönder mig, men spelade handboll och tyckte att även detta var kul - bollsporter är liksom inte mig grej, så ni borde förstå varför detta är så underligt. Blev hämtad vid ett (slutade tjugo över två) för att jobba åt mamma. Sedan nu på kvällen fick jag min underdunderbara nya bh från madlady. Ni ska få en bild på den och med den bilden ska jag avsluta detta inlägg. Vi kan även sammanfatta detta inlägg med att jag är sämst på att kortfatta. Men det var väl inget nytt. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0