Lycklig.


Är på väldigt väldigt väldigt bra humör idag. Och det finns en massa anledningar till varför. Har prao nästa vecka och är så taggad att jag spricker snart, samtidigt är jag hur nervös som helst, kommer säkert tappa alla tallrikar och glas dom äger. Var ute i örebro idag och spenderade lite pengar. Pappa har - mer eller mindre - lovat att han ska försökafå tag i ett par biljetter till xfactor. Sen är det bara en bra dag idag, ingenting jag behöver tänka på eller få ångest över att jag inte gjort. Nyss redigerat några bilder också, men ni får bara en bild nu. Nej, nu ska jag se om det är något på tv:n, vi hörs!
Ser livrädd ut men det var typ meningen, eller ja, egentligen oskyldig men jag vet inte, rätt nöjd ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0