När det bara tar slut


Vill bara få detta ur mig innan jag kan skriva något mer - VAD HÄNDER MED VÄRLDEN, VAD HÄNDER MED GREY´S ANATOMY, VARFÖR DÖR MARK, VARFÖR BEHÖVER DETTA HÄNDA? 
Så, då var det klart. Hade teknik och engelskaprov och båda gick bra vad det verka som. 127/132 på engelskan, så där är jag nöjd, tekniken har jag ingen aning om så vet inte riktigt. I vilket fall, kom hem och var ensam hemma, pluggade tyska och sedan kom Maria över och vi filosoferade. Hade en riktigt bra kväll tills grey´s förstörde allt. Men guu så bra det var, fatta dock ingenting, dom bara hoppade fram och tillbaka och visade ingenting från kraschen. Nu lugnar jag i alla fall nerverna med masterchef (bästa) och bara myser. Imorgon är det kanelbullensdag så ska väl baka, nej, nu börjar det snart. Vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0