Senaste gången var för länge sen


Så, okej. Alla kan vi väl vara överens om detta: Jag är sämst på att uppdatera här. Tyvärr. Jag tar nästan inga bilder (konstigt, vädret har ju verkligen visat sin sämsta sida dom senaste veckorna) och har ingen inspiration att blogga. Men jag tillbringar dagarna med att plugga, baka, träffa vänner (ah okej, Agnes och Maria) och förra veckan praoade jag ju! Hade en supervecka och lärde mig en hel del faktiskt! Om ni vill veta vad jag sysslar med och så, så uppdaterar jag (läs: klagar jag, fangirlar, svamlar och skriver om de mest oviktiga sakerna) flera gånger om dagen på twitter där jag heter @filippadavida. I alla fall, snart börjar big bang theory så ska kolla det. Vi hörs! 
Just nu sitter jag vid "min" dator, alltså den nygamla jag har eftersom min gick sönder. Och på denna finns absolut inga bilder så fick ta ytterligare en från instagram, jaja, ni överlever, puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0