Barnvakt och läsning


Kusinerna åkte hem för ett bra tag sen, har varit mysigt här och lillkusinen har underhållit oss med fina kommentarer som "jag älskar paprika, fast jag tål inte grön, röd eller gul paprika. Jag tål bara blå paprika, sån som ormen äter" och "Jag tål inte att vara utomhus". Gos. I alla fall, bakade scones till frukost - det tyckte hon inte heller om, men sen tryckte hos i sig en och en halv ändå, bokstavligen, tryckte i sig. Annars har läst i min bok när jag haft tid. Fikade nyss och funderar på att följa med ut på en promenad bara för att fylla på med lite nya bilder. Annars fortsätter jag och läser, så vi hörs! 
Är inte säker på om jag visat er denna men isåfall får ni den i repris för att den är så fin. Matilda och Adina på bild.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hur cool som helst! Med lite fantasi kan man se ett hjärta i bilden...

Svar: Tack! Ja, vi försökte få det så men det tog ett tag innan vi fick bilden..
filippadavida.blogg.se

2012-09-23 @ 23:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0