Det var en bra dag idag


Nu kan jag skriva lite igen. Blev så ledsen när jag upptäckte att jag inte längre kunde smsblogga på nya blogg.se. Hoppas dom löser det snart! I alla fall, jag har haft en superbra helg som tillbringats mest med Agnes - vilket i och för sig inte är något ovanligt. Vaknade på lördagen och såg ett sms från Agny som frågade om jag ville följa med in till marieberg, så fixade mig och åkte iväg till degerfort för att möta upp henne. Hade det så trevligt så, gick runt och planerade hur vi skulle bo - tillsammans - i en liten men fantastisk lägenhet. Fick med mig lite saker hem, bland annat en halsduk jag vill begravas med, såå underbar! Annars kollade vi på avatar på kvällen, är verkligen en sån vacker film! På söndagen bakade vi (jag) och sen gick vi mannekäng på skull med gamla kläder. Idag var nog den bästa måndagen på längre. Hade gymnasieinformation nästan först på morgonen och jag är nästan hundra på vilket gymnasie jag vill gå på nu, och linje. Fick A på svenskan, boksamtal, hade inställd matte och flyttade fram So:n så vi slutade tjugo i ett. Sedan bara dök min braiga dag och jag, Jennie, Robin och Daniel var kvar och fick vänta på bussen tills tio över tre. Men det hela vägs upp av att vi har studiedag imorgon och att jag nu äntligen har börjat på säsong 5 av gossip girl. Så det ska jag fortsätta med nu, vi hörs! 
Gillar verkligen blogg.se's nya sammarbete med instagram, nu kan jag nämligen lägga upp bilder på mobilen igen, hurraa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0