Mitt överdrivet intressanta liv.


Åh herregud, när var senaste gången jag hade ett sånt här långt uppehåll utan att ha varit utomlands eller liknande? Ber om ursäkt för det hörni. Helt ärligt har det inte hänt något spännande i mitt liv men jag kan väl ge er en sammanfattning av den senaste veckan. Jag var sjuk fram tills söndagen ungefär, vilket betyder att jag var sjuk i en vecka, det var så långtråkigt att jag sedan på söndagen pratade sönder stackarna på skull. Skolveckan har varit precis som vanligt, hade praoinformation på tisdagen och nians första prov på torsdagen. Ett soprov. I samhällsekonomi. Kan man starta nian sämre? Dessutom hade jag missat en vecka i so:n att jag bara kan hålla tummarna på att det gick bra. Det mest intressanta som har hänt i veckan är nog dock ändå att dom i tisdags började spela in Catching fire och att jag under veckan har fått se bilder från inspelningen (!!). Jag har lärt mig att sticka också! Den ni. Och jag är faktiskt ganska bra på det. I alla fall, nu är småkusinerna här och jag och Amanda  ska vara barnvakt åt dom. Vill ni annars veta vad jag sysslar med under dagarna kan ni följa mig på twitter där jag skriver om den ena ointressanta saken efter den andra. Men mitt liv är inte så intressant så. @filippadavida heter jag där, eller Filippa Nordström. Nu ska jag sluta skriva, vi hörs! 
Efter typ en evighet har jag nu fört över bilderna till den här datorn, så här har ni en relativt ny bild, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0