Bebisporträtt I


Det tog längre tid att redigera dess än jag trodde, gjorde småändringar hela tiden men nu är jag klar med hela bunten. Fortfarande förbannad på mig själv för att jag hade sådan jääkla högt iso på när jag tog de men aja. Under tiden har jag lyssnat på Imagine Dragons album och dom är så bra att jag vet inte vart jag ska ta vägen. Ääääälskar radioactive. Annars var det skolan som gällde idag, usch. Ville inget mer än att få lägga mig ner och sova igen när alarmet ringde. Sedan var första lektion inställd men vad gör det när man åker buss? Nada. Nåja, hade nationella vid halv nio i vilket fall och det gick väl sisådär, förhoppningsvis gick det bra! 
 
Nu har jag ett ostädat rum, en svenskauppsats och lite kemi som väntar. Kemin är dock bara en fråga, var klar med det andra för längesen men bara inte tagit tag i den där sista frågan än. Dumt. Svenskauppsatsen är i princip klar men tänkte kolla igenom den en gång till och sedan fixa detaljerna imorgon på lektionen. Rummet däremot är inte nästan avklarat, inte ens halvfärdigt är det, så jag antar det är bäst att jag börjar nu, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Kusin A

Snygga bilder och underbart fotoobjekt! ISO är ju dock nästan det enda du inte kan korrigera för i efterhand... om du fotar i raw format vill säga.
Kan inte se direkt att bilderna har mycket brus ändå.
/A

Svar: Tack! Jag fotar inte i raw, men kunde redigera bort lite av bruset i photoshop!
filippadavida.blogg.se

2013-04-09 @ 23:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0