Jag gör ett försök



Idag är jag bara sådär allmänt lycklig. Känner inte att jag har någonting jag måste göra och mitt största bekymmer var typ vilken serie jag skulle kolla på idag. Bestämde mig i alla fall för att ge pll en chans och hitills tycker jag väl att det är lite halvbra, men det blir säkert bättre! Pll, GA och oth kommer troligvis vara mina bästa vänner i två dagar framöver då Maria åker bort. Har dock inte ens hört med Agnes vad hon sysslar med, kanske kan ta en tripp in till henne. 
 
Annars tillbringade jag förmiddagen och lunchen i Karlskoga och gjorde ingenting. Köpte ett par tights med mig hem och åt donken typ. Kom hem vid tre och blev förbannad över att jag inte kunde skapa ett konto på swefilmer. Lyckades dock tillslut men det var efter cirkus en timma - teknisk, jag veeeet. Nu ska jag lämna över denna dator till mamma och sedan fortsätta kolla pll nere i mitt lilla svarta hörn aka mitt rum. Så vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0