Solnedgång


Vill börja detta inlägg med att säga grattis till mamma och pappa som fyller år idag, GRATTIIIS. Okej ingen av dom läser denna blogg men ändå. Förra gången jag uppdaterade denna blogg skulle jag senare den dagen få se catching fire trailern och jag såhär i efterhand meddela att den var perfektion och bland det bästa jag sett. Har hunnit göra en massa annat sen dess också, bland annat har jag klarat av de nationella proven i SO vilket var geografi detta år. Har även skrivit klart min svenskauppsats och andra inlämningar och kommande vecka har jag ett nationellt prov och inget mer. 
 
För att prata om sådant som inte är skolrelaterat jobbade jag igår med att servera tillsammans med Agnes åt mamma. Som de sociala festtyperna vi är somnade vi ganska direkt efter att vi kommit hem vid typ elvatiden och gick upp lite innan 9. Anledningen till det var att Agnes skulle åka iväg och jobba och jag hade planerat att gå och lägga mig så fort hon stängt dörren efter sig. Men istället för att lägga mig igen påmindes jag - av mamma - att mamma och pappa fyller år vilket gjorde att jag satte igång och bakade scones. Jag hade sedan en möjlighet att sova i typ en timma till men ägnade denna åt att städa mitt rum. Kan NÅGON berätta för mig varför jag prioriterade städning iställer för sömn? För jag har då ingen aning. Andra saker som hänt idag är att jag läst en blogg jag totalt missat att läsa på några veckor och detta resulterade i att jag verkligen, verkligen vill åka till London. I alla fall, resten av dagen har jag inga planer så vi märker vad som händer. Vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0