Redan tredje veckan


Hade det inte varit för att allting jag rör vid verkar protestera mot mig just idag så hade jag haft några bilder åt er. Meeen, minneskortet gick sönder. Ville bara gråta när jag såg att två små, små saker hade lossnat och datorn ville inte ta emot kortet. Inte heller gick det att formatera eller något sådant och bilderna på är nu ej användbara. Synd, för jag hade både vinterlandskapsbilder och självporträtt på det. Hade jag varit smart hade jag också inte gjort något förrän pappa kommer hem, men det gjorde jag inte och nu är minneskortet mer förstört än innan. Skickligt. Jaja, jag är sjuk, därför är jag hemma. Har hostat mig halvt fördärvad sen i söndags men är nästan frisk nu. Att bli sjuk var kanske inte det bästa just nu med nationella och andra prov i skolan men som tur är har jag mitt första nationella nästa vecka. Nej, nu ska jag slänga mig i soffan och se om det finns något att titta på, vi hörs! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0