Jag är så aktiv i vilket fall


I'm baaack! Inte för att bloggen märkte att jag var borta eftersom jag aldrig uppdaterar i vilket fall. Men tillbaka är jag och jag har haft det såååå bra att jag bara vill tillbaka direkt. Så jäkla kallt i Sverige. Nåja, åkte från flygplatsen och sov i bålsta, sedan på morgonen for vi till hemåt men jag blev avsläppt på kilsberggården för att tillbringa ett dygn med undarbara människor jag saknat som skam. Hade det bara fantastiskt där med och ugh, imorgon är det skola. Därav sitter jag här en söndagskväll med en uppsats jag tänkte skriva åtminstone några rader på så min svenska lärare inte blir allt för ledsen. Såå, jag ska väl sätta fart, vi hörs! 
 
Nää, bilder har jag inte för dom har jag inte laddat över, men förhoppningsvis kommer dom upp någon gång i år! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0