Försöker igen!


Oj haha, känns som om det var en hel livstid sen jag uppdaterade här. Vet inte varför, men har börjat få tillbaka suget att blogga, nu, när alla andra tar bloggpauser. Vad har hänt då? Haha, det har hänt så mycket att jag skulle inte ens få med hälften och jag än försökte. 
Jag har i alla fall börjat på gymnasiet i en ny stad, i en ny klass. Jag har fyllt 16, umgåtts med de jag trivs allra bäst med, och träffat nya som jag trivs riktigt jäkla bra med också. Jag har varit utomlands några gånger och haft en fantastisk sommar! 
Fotograferingen har liksom blivit bortglömd lite med allt som cirkulerar runt om kring mig. Plugget är lika stressigt som alltid om inte värre. Men nu har jag precis haft lov, och idag har jag studiedag. Imorgon är jag ledig för då är det äntligen dags! Som jag visade i mitt förra inlägg ska jag se mina finaste älsklingar Imagine Dragons live. Om 17 dagar är det ä n t l i g e n dags för Catching Fire efter 1 och ett halvt års väntan! Åh vad jag längtar! 
Nåja, nu ska jag packa det sista tills imorgon och sen hörs vi väl kanske! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0