En bunt helt vanliga bilder


Jag skulle bara ta bort länkarna som tidigare fanns i menyn. Sedan skulle jag bara läsa igenom Amandas gamla blogg. Sedan skulle jag bara ändra typsnittet till samma som hon hade och sedan fastnade jag. Så har letat gamla meddelanden mellan mig och Amanda i hopp om att vi någonstans ska ha nämnt antingen hennes inloggningsuppgifter eller vilket typsnitt hon ville ha. Dessvärre hittade jag inte inloggningsuppgifterna men lyckligtvis så hittade jag typsnittet i vilket fall. Ja, sedan ändrade jag lite bilder i menyn och lite rubriker och typsnitt och så fortsatte det. Alldeles nyss satte jag mig och redigerade en bunt bilder från lite här och var, majoriteten ifrån Tysklandsresan dock. Ja, övrigt så hade jag endast en lektion idag och nu har jag alltså påsklov, woho. Nu ska jag ta tag i mitt liv - dvs sätta på ett nytt avsnitt av Veronica Mars - så hörs vi! 
 
Fråga mig snälla inte varför jag har cirkus 20 bilder liknande med den där första på taggtråden, VARFÖR tog jag ens bild på en simpel taggtråd?? Nåja, den var rolig att redigera och få leka lite med den haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0