Som en underbar födelsepresent


Två bilder ifrån framnäs, saknar det så himla himla mycket. #1 av Maria #2 av Agnes. 

Så mycket har hänt sedan senaste gången jag uppdaterade här. Jag har blivit hela 17 år och som födelsepresent fick jag gå upp vid 6 och åka till skolan. Hurra. Om vi spolar tillbaka några veckor så hann jag med en tur till däldenäs i år igen tillsammans med en bunt underbara människor. Usch, saknar dem redan. 
 
Idag var det vanliga lektioner igen. Var även till stadsparken och lyssnade på Gudrun Schyman då F! hade homeparty hela dagen lång. Vilken kvinna. I vilket fall, nu ska jag fortsätta kolla Castle, imorgon väntar en dag med en himla massa tyska, hu-rra. Vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0