Längre ner i landet



Tjohej! Nu har det gått så lång tid sedan förra gången igen så jag tyckte det var dags att kika in och visa livstecken. Precis som de flesta andra i min ålder har jag nu sommarlov och jag njuter av det så gott det går! Solen har ju inte visat någon massiv samarbetsförmåga men det börjar ta sig. Annars så jobbar jag lite då och då men ska snart ta mitt pick och pack mot Framnäs precis som de två föregående åren för två veckors sommarjobb med Maria. 

Från det ena till det andra - förra veckan åkte jag och Maria till Göteborg för en kortvisit där bland annat One Direction stod på schemat. Alltså..vilken konsert! Vi lyckades klämma oss längst fram där vi trängdes, svettades och sjöng så det stod härliga till. Det var minst sagt fantastiskt! Vi hann med lite shopping dagen därpå i nordstan och ett glasstopp i Norrqvarn på vägen hem på torsdagen. Norrqvarn visade sin bästa sida som ni kanske ser på bilden ovan. 

Imorgon bär det av mot Askersund för lite mor- & döttrartid så vi håller tummarna för sol och blå himmel! Nu ska jag kila upp till la familia och gosa lite med Chili. Vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0