Till det bättre


Tjohej! Återigen lämnade jag bloggen med ett löfte om bilder som jag inte kunde hålla - har helt ärligt inte ens redigerat bilderna. Börjar bli lite av en ovana - eller ja eh har ju hållt på i några år nu men.
 
Har i alla fall haft en mindre bra vecka med en religionsuppgift som vi fått tre veckor på oss att jobba med men ja började i onsdags, samhällsredovisning, andra inlämningar och en arbetsintervju jag var långt ifrån nöjd med. Kort sagt; Stressig vecka.Från den ljusa sidan så har solen faktiskt visat upp sig och idag liksom vände det. Blev - hör och häpna - klar med religionuppgiften, tror att samhällskunskapen gick någolunda och fick ett mail om att jag fått jobbet trots allt! Dessutom så sticker jag och Maria till Stockholm för att checka mellofinalen och njuta av favoritstaden (+ att träffa gudföräldrarna såklart!). 
 
Minus är väl att Maria fick himla ont i magen såhär på kvällskvisten så hon gick och la sig, hoppas hoppas hoppas att det är bättre imorgon. Nu ska jag också gå och lägga mig då vi åker tidigt imorgon, vi hörs! 

Har ju hunnit med den årliga solsemestern också, ni ser ju hur hemskt vi hade det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0