med mindre än en vecka kvar


Två throwback-bilder som får mig att sakna sommaren lite extra mycket. 

Äntligen lov! Sista uppgiften är inlämnad och jag kan officiellt ta två veckors ledighet från skola och allt vad det innebär. Har samlat vuxenpoäng idag och fixat lite bankärenden som det så fint heter. Däremellan hann jag också med att träffa Maria och försöka få våra hundar att bli bffs men det är fortfarande en working process. I övrigt så har jag, likt cirkus hälften av sveriges befolkning, dragit på mig en förkylning som desperat håller i sig likt en klängande fyraåring. Igår och idag har jag dock varit nära nog frisk så hoppas på att vakna upp hostfri imorgon för då väntas jobb! 

Annars så är lovet i princip bara en nedräkning till Londonresan nästa vecka. Har dock en fullspäckad lovvecka så jag ska nog överleva haha. Nej, nu ska jag ta och få min skönhetssömn. Nästa gång jag återkommer gör jag det förhoppningsvis med lite nya bilder från Storbritanniens kära huvudstad, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0